درباره ما

با سنگ ترامیت بوکان بیشتر آشنا شوید

سنگ ترامیت چیست؟

این که بدانید واقعا سنگ ترامیت چیست و با این سنگ‌ها به صورت کامل آشنا شوید، اولین قدم برای انتخاب ترامیت به عنوان سنگ نما به شمار می‌رود. سنگ‌های ترامیت یکی از بهترین سنگ‌ها برای نمای ساختمان است که در دسته سنگ‌های رسوبی قرار دارد. سنگ ترامیت موجود در بازار از معدن های مختلفی استخراج میشود و هر معدن خصوصیات مربوط به خود را دارد. ترامیت بوکان در دسته سنگ های تراورتن قرار میگیرد و خصوصیاتی شبیه به سنگ های تراورتن دارد به همین دلیل ترامیت بوکان مناسب نمای ساختمان می باشد.

ویژگی‌های سنگ ترامیت بوکان چیست؟

سنگ‌ ترامیت معمولا دارای زمینه روشنی است و معمولا با رنگ‌های کرم و سفید استخراج می‌شود. این سنگ‌ها ظاهری شبیه به سنگ‌های تراورتن دارند به همین دلیل بسیاری از افرادی که شناخت کافی در خصوص سنگ‌ها ندارند این دو سنگ را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. سنگ‌ ترامیت بوکان یکی از انواع سنگ‌های ترامیت است که دارای زمینه سفید یکدست می‌باشد. این سنگ‌ها فاقد هر گونه رگه بوده و نسبت به سنگ‌های تراورتن هزینه مناسب‌تری دارند. بنابراین بسیاری از معماران و طراحان از این سنگ برای افزایش زیبایی نمای ساختمان استفاده می‌کنند.

  • سنگ ترامیت بوکان را در چه قسمت هایی از ساختمان می توان استفاده کرد؟

سنگ ترامیت بوکان برای استفاده در نمای اصلی و فضاهای داخلی مناسب می باشد

  • آیا سنگ ترامیت و اونیکس با یکدیگر تفاوت دارند؟

سنگ‌های ترامیت و سنگ اونیکس از دو خانواده متفاوت هستند.

سنگ ترامیت چه کاربردی دارد؟

معمولا از سنگ‌های ترامیت برای نمای اصلی ، دیوار ساختمان و پارکینگ‌ها استفاده می‌کنند.

مزایای سنگ ترامیت چیست؟

صیقل پذیری بالای سنگ‌ ترامیت این امکان را به افراد می‌دهد که آن را به صورت قابل قبولی صیقل داد. این سنگ‌ها کاملا صاف و یکدست و فاقد هر گونه رگه بوده و از این رو مورد علاقه بسیاری از افراد است. قیمت مناسب سنگ‌های ترامیت باعث فروش بالای این سنگ‌ها در بازار شده است. همچنین سنگ‌ ترامیت دارای قابلیت برش مناسبی بوده و از این رو می‌توان آنها را به انواع اشکال و فرم ها برش داد.

مزایای خرید سنگ ترامیت

این سنگ‌ها ساب پذیری مناسبی داشته و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به اشکال مختلفی برش داد و در هر نقطه از ساختمان استفاده کرد. قیمت مناسب این سنگ‌ها بسیار مورد توجه مهندسین قرار گرفته و به دلیل ارزان بودن از جمله سنگ‌های پرفروش در بازار می‌باشد. سنگ ترامیت بوکان دارای رنگ روشن بوده و از این رو باعث افزایش نور موجود در ساختمان شده و فضا را روشن‌تر می‌کند.

رنگ زمینه روشن و وجود رگه‌های کم این سنگ‌ها ظاهری پاک و دارای ناخالصی به این سنگ‌ها داده و بسیار مورد استقبال افرادی که به دنبال سنگ‌های یکدست و صیقل هستند، قرار گرفته است. سنگ‌ ترامیت صیقل پذیری خوبی دارد. البته این سنگ‌ها را می‌توان تا درجه‌ای متوسط صیقل داد.

فرآوری سنگ ترامیت

سنگ‌ ترامیت دارای مقداری سوراخ‌های ریز بر روی خود هستند. حفره‌های این سنگ‌ها را با استفاده از مواد مختلفی همچون رزین و اپوکسی فرآوری کرده و سوراخ‌ها را پر می‌کنند. با این کار حفره‌ها پوشانده شده و مقاومت سنگ‌ها افزایش می‌یابد. هر چه کیفیت مواد فرآوری سنگ‌ها بالاتر باشد، سنگ‌ها مقاومت بیشتری پیدا خواهند کرد.


فروش سنگ ترامیت

کاربرد سنگ ترامیت

فروش ترامیت بوکان